Bankernes EDC Central er et dansk full-service it-hus, som har 50 års erfaring med udvikling og drift af it til finansvirksomheder. BEC hjælper finansvirksomheder på alle områder, hvor it berører deres forretning. BECs fokus er at optimere kunders forretning, så de får størst muligt udbytte af deres it-investering og kan fokusere på deres kerneopgaver.
BEC henvendte sig til os med opgaven om få en række medarbejderes engelskkompetencer opfrisket, idet virksomhedens koncernsprog skulle overgå til engelsk.
Indledningsvist startede vi med at sprogteste alle interesserede medarbejdere, så vi kunne inddele dem ud fra følgende kriterier:
Sprogligt niveau
Arbejdsområde
Geografisk placering
Efter inddelingen påbegyndte vi opgaven, som blev varetaget af fire forskellige engelsk-instruktører med hver deres fokusområde.
Det blev til 50+ kursister fordelt på 11 hold, som alle blev afsluttet inden for den aftalte periode og med stor tilfredshed blandt deltagerne.
Alle aktiviteter, mål og milepæle blev registeret og sat i system, så alle hele tiden havde overblik over, hvor langt hvert hold var kommet, afbud, hvor mange lektioner alle havde retur osv.
Slutevalueringerne taler sit klare sprog, og vi håber at kunne fortsætte det gode samarbejde med Bankernes EDC Central.